Terima Kasih Daun Keladi....

Sunday, September 27, 2009

Eyeball di Sg. Bayur

Alkisah OM kita nak jumpa dengan 9w2DMG di Sg. Bayur tapi tak kesampaian. Beliau adalah bos OM kita waktu keje kat Rest House Selama suatu masa dulu.
Macam-macam cerita menarik yang kita dengar, tapi lebih baik kalau nak tahu lebih baik bertanya sendiri pada tuan punya badan. Takut kita salah ayat nanti, lain pula jadinya.
Kehadiran kami tanpa harmonic yang berdua. Lagi pun lokasi eyeball tidak jauh dari rumah OTM kita, agak-agak dapat info depa meragam, kita boleh cabut balik saja. Dekat.....
Rupanya orang yang ditunggu tidak ada. Tapi ramai juga rakan ham yang lain yang kami jumpa. Yang terutama dah tentu Haji Yusuf (9W2HYY). Terima kasih kerana sudi kelui-kelui kami tempoh hari.
Tidaklah kami terasa alienated sangat. Kita juga seronok melihat OM kita bertemu gurunya. Dulu hubungan mereka guru-murid, sekarang dah jadi rakan ham.
Ramai lagi rakan di situ tapi kerana keadaan cuaca yang terlampau panas, dan yang sebenarnya kami teringan kat harmonik berdua tu.... maka sebab itulah yang tidak mengizinkan kami nak berlama-lama di situ.
Apa pun terima kasih atas jemputan.

No comments:

Post a Comment